Julien Verley, prezes platformy nc+, w rozmowie z dziennikiem „Rzeczpospolita” zdradził, iż w trakcie ostatnich dni przygotowany został cały pakiet nowych propozycji, które wkrótce zostaną przedstawione klientom. Przeprosił również wszystkich abonentów za zamieszanie jakiego byli ostatnio uczestnikami. Zniknie najdroższy pakiet za 199zł!



Julien Verley, prezes platformy nc+, w rozmowie z dziennikiem „Rzeczpospolita” powiedział, że jego firma jest teraz maksymalnie skupiona na dotarciu do klientów. Pracują praktycznie przez całą dobę. Dodał, iż w trakcie ostatnich dni przygotowany został cały pakiet propozycji, które wkrótce zostaną przedstawione klientom. Poza nowym pakietem Ekstraklasa, platforma nc+ będzie też bardziej elastyczna. Trzeba przyznać, że to zmiany idące w kierunku, jakie nieśmiało wskazywałem tu.

Najdroższy pakiet za 199 złotych w ogóle zniknie z oferty, a nowe przedziały cenowe pakietów będą się mieścić między 39 zł i 119 zł. Wszystkie dodatkowe opcje, czy to programowe czy technologiczne: oferta HBO, Cinemax czy Multiroom, będzie można sobie dobrać wedle uznania do dowolnie wybranego pakietu.
Prezes przyznał również, że w siedzibie nc+ spędzili wiele godzin, zastanawiając się nad tym, co spowodowało, że znaleźli się właśnie w takim punkcie. Głównym wnioskiem było to, że zbyt wiele zmian zostało wprowadzonych naraz.
- Bo nie tylko stworzyliśmy nową nazwę i markę, ale także nową ofertę rynkową, listę programów, co spowodowało, że ludzie nie mogli się doszukać ulubionych programów, opracowaliśmy też zasady przenoszenia dotychczasowych klientów do nc+. 1 grudnia ruszyła fuzja operacyjna dwóch firm, co oznaczało początek skomplikowanego procesu łączenia dwóch zespołów, pochodzących z dwóch różnych firm o różnych kulturach pracy. Dziś, patrząc wstecz, widzimy jasno, że nie powinniśmy byli robić tego wszystkiego naraz. I za skutki wszystkich przepraszam – mówi w rozmowie z dziennikiem „Rzeczpospolita” Julien Verley, prezes platformy nc+.
Julien Verley dodał, że obserwowali rosnące zainteresowanie internautów inicjatywą Anty nc+.
- Chcieliśmy wiedzieć, jak dotrzeć do tych ludzi. Na naszym profilu narzekali na brak odpowiedzi na pytania. To prawda, centra obsługi klienta były oblegane, chcieliśmy więc zacząć dialog z klientami tam, gdzie można było ich znaleźć. Stąd pomysł zaproszenia. Jednak nie miałem żadnych ukrytych intencji. Interesowało nas tylko rozpoczęcie dialogu, który mógłby nam pomóc zrozumieć, czego ci klienci oczekują i rozwiązać sytuację – stwierdził.
źródło: satkurier.pl